EmraheydaBier
[bilinmeyen] devlet doktorları daha iyi bence aynı işlemi özelde yapıyo biri ücretli diğeri ücretsiz ve devlet doktorları işinde daha profosyönel bence özelde farklı bi durumla karşılaştıkları zaman devlet araştırmaya gönderyo 😂zeynep kamil hastanesini önerebilirm sana mesela ilkinde oraya gitmedim ama şimdi kesinlikle başka yere gitmem
Buseamaikizlerburcu
[bilinmeyen] bence ozel devlet cok hor goruyor
Alyamm
[bilinmeyen] ben devlete gidiyorum memnunum çok şükür
melkebtt
[bilinmeyen] herkesin kendi bilecegi is fakat artik ozeller gercekten hastalari hasta gozu ile gormuyorlar isi tamamen ticari olarak goruyorlar .. onlara gore musterisin yani .. en ufak bir olumsuzlukta sizi devlete atmaya kalkiyorlar bende devlete gidiyorum dr una denk geldikten sonra devlet hastaneleri ilgili ve temiz bence sirada bir dunya insan varken seni kucagina alipta pofpoflucak hali yok dr un zaten devlette dr lada isin yok butun isin ebeler ile gecen randevum vardi bir cok kisi ozelden devlte gelmisler ve ozelde sikyatci olduklarini anlatiyorlardi sen b. ama rahatina ve pofpofla maya cok duskun biri degilsen devlete git derim sonucta oraya gidenlerde insan evladi kimseyide duymadim doguramamis kalmis die hakkinda hayirlisi olsun
Minnoslar
[bilinmeyen] durumun varsa eğer tabikide özel
Aysegulkinyas
[bilinmeyen] aynen canim sansim yaver gitti bu hastaneden cok memnunum
EmraheydaBier
[bilinmeyen] kuzum ben yeniyim daha 8 haftalık gebeyim henüz randavu alıp gitmedim boş gebelik dendi ama bugün kalp atışını dinledim😇ilk doğumumda ümraniyede oldu zaten ama zeynep kamilde çok arkadaşım var doğum yapan kontrole giden bende şimdi randavu alıp doktor denicem beğendiğim içime sinen bi doktor olursa paylaşırım sizinle☺️
Ozgecht
[bilinmeyen] katılıyorum sana sancı cekerken içerde yapayanlız odada bagıran cagıran ayy devlet hastanesi bedava diyede gidilmez yanii maddi imkani olmayan bi insan için birsey diyemem ama imkanı olan doktorunu ve hastanesini iyi seçip özele gitsin 👍🏻
Nagihan1
[bilinmeyen] ben 2 3 kez devlete gittim hic memnun kalmadim ozeldeki gibi ilgilenmiyolar malesef
Karadutunannesi
[bilinmeyen] yani aslında tabi ki mühim olan güzel bir doktora denk gelmek ama sürekli aynı doktor seni takip etmesini ve doğumuna da aynı doktor girsin istiyorsan tabi ki özel olmalı devlette çünkü kontrollerin aynı doktorla olsa da doğumuna o doktor girmeyecek çok yüksek ihtimal hele bor al Doğum olursa be zaman olacağı belli değil malum ama bazı özel hastanelerde kendi doktorum gece bile kaçta olursan olsun telefon açıyorsun geliyor hemen
melkebtt
[bilinmeyen] rica ederim