Byzt7 merhabalar. Yenidoğan çok almayın. Alçılama işlemi olacak. Dar geliyor çoğunlukla olmuyor. 3-6 ay tercih edin. Büyük olsun bir şey olmaz. Zaten çabuk büyüyorlar. 6 aydan sonrasını da patiksiz almanızı tavsiye ederim. Çünkü ayakkabı süreci başlayacak. Patikli giydirmezsiniz. Ayrıca alt kısmı komple çıtçıtlı olanlardan çok çok çok tavsiye ederim. Bilek kısımları da çıtçıtlı olacak.