Kızlar bu konu hakkında yazı yazmistim ama nedense Post açıyorum cevap veren kimse olmuyor bana 😔 Son adetim 23 Kasım a göre 5+6 haftalık En son hastaneye 28 Aralıkta gittim beta hcg değerim 898 çıktı Ultrasonda keseyi göremedi doktor sadece dediki Değerin güzel artmış artık 2 güne bir gelmene gerek yok 1 hafta sonra tekrar gel dedi bende Ocağın 3 e randevu aldım.. Gittiğim zaman keseyi kesin görmem gerekiyor degilmi hesaplamama göre şu an değerim 2 bini geçmiştir.. Sizler kaçıncı hafta da Hcg degeriniz kacken ogrendiniz lütfen yazarmisiniz