Selensse Öyle bir algı var saçma bir şekilde. Rabbim bilir onu insanları dinleme, strese girmen için demiyorum da doğduktan sonra vefat edende var ya da 3, 5 yaşında bilmem ne. İnsanın başına ne zaman ne geleceğini bilemiyoruz bu şekilde düşünerek de yaşayamayız. Sen bol bol dua et gönlünü ferah tut çok daralırsan dua aç dinle insanlara kulağını kapat. Başka işlerle uğraşıp kafa dağıt, bebeğini düşün. Yoksa stres olursun ve bebeğin de etkilenir