Nurr_22_22 Sevvalll42 sağlıklı değilmis bende öğrendim en geç 11 de kahvaltımı yapıyorum öğlen 1 1.5 gibi ara öğün yapıyorum meyve yiyorum genelde 3 3.5 gibi de kefir ve galeta yiyorum akşam 6 7 arası da yemek oluyor inan gidiyor kilolar
Bebekannesiii_ Guzelanne56 Allah sabır versin, verirsiniz dikkat edince sağlıklı beslenmeyle istediğiniz kiloya ulaşabilirsiniz
Guzelanne56 Bebekannesiii_ Allah razı olsun ınsallah amacıma ulaşmama son 1 ay onumuzdekı ay amacladıgım kılomdayım Insallah😘
Guzelanne56 Sevvalll42 ya ama benim mecburıyetten yaşadığım yer çok boş ınsan dolu dışarıda yürüyemem bende 3 gün spor salonunda geri kalan günler evde yürüyorum pcos sendromu var hareketsiz olduğum dönemler regl olamıyorum bu nedenle sürekli aktıfım
Sevvalll42 Guzelanne56 aynen cnm herkes hayatına göre yaşıyor oda olur sonuçta yürüyosun benim başım döner evde 😁ordan oraya aynı yerde
Guzelanne56 Sevvalll42 valla dönüyor benımde başım berbat bısey ama mecbur artık fayanslar ayağımdan kayıyor resmen😂
Sevvalll42 Guzelanne56 hahahha onun yerine yarım saatlük Leslie var onu yap hem başın dönmez hemde evde yürüyüş için o çok güzel zayırlatıyo bak ona
GulserenKY Benim de 10 kilo fazlam var vermek istiyorum ama kendimi tutamiyorum abur cubur yerken buluyorum. Oğlumun doğumundan sonra 3 ayda eski kilodan daha zayıftım. Dirayetli biriydim isteyince hemen kilo veren biriydim şimdi yapamıyorum.