FndDgkn anlıyorum sizi benimde ilk boş gebelikti insan çok üzülüyor , ama bu ikinci gebelikte ben özelde kan vermiştim sonuç yanlış çıktı eksik çıkıyordu beta Dr sağlık ocağına yönlendirdi baktikki beta düzenli birinde yüzde 85 arttı birinde 54. Mesela 54 te az en az 60 olmalı deniliyor ya Dr önemsiz dedi. Biraz içinizi ferah tutun olmazları öldüren rabbim herşeyi yoluna koysun sizin için 🤲🏻🤲🏻