FndDgkn inşallah sizden de güzel haberler alırız çok zor bir süreç rabbim yardımcınız olsun 🥰 benim 600lü değerde iken 4+1 800 lü değerlerde iken 4+3tü.
Düşük önleyiciyi benim doktorumda önermedi sağlıksız bebeği vücut atmaya çalışır sağlıklı bebeği de istediğini yap düşüremezsin dedi progestan önermiyorum dedi biraz zor oldu ama doktorun dediğini sonra kabullendim sağlıksız bir bebek en başta bebeğin kendisine eziyet olacaktı. Rabbime bıraktım alacak nefesi varsa doğar dedim sürekli dinlendim.
Yumurtalıklarınıza bakacak olabilir ultrasonla ya da vajinal mi bakacak acaba? Benim yumurtalıklara da bakmıştı keseyi gördüğü halde
Ama geç döllenme de olmuş olabilir, cihazı belki iyi değildir doktorun. İnşallah yarın korktuğunuza uğratmadan mutlu haberler verir doktorunuz