Ayyseek Ilona canım geçmiş olsun bende öle kötü bi tecrübe yaşamıltım tuvalette düşük yapmıştım bebekler eğer düşen ben çığlık atmıştım ama kesin git doktora Rabbim acil şifa versin sakın bekleme evde kan kaybetsin çok 😢 Allah yardımcın olsun
071018 Ilona erken tedavi önemli belki düşmedi şuan bende ilk gebeliğimde olmsutu leke sonra kanamaya döndü parça düştü doktor kesen bozulmus dedi ilaçla dusuk yaptırdılar insallah dusuk yaşamazsın çok geçmiş olsun 🙏
Delice_zeytin Çok geçmiş olsun inşallah düşük değildir zira o kötü tecrübeyi bende edindim :( Allahım yardımcınız olsun
Mervetunc21 Delice_zeytin yok değil sadece sırt bel ağrım var sanırım grip oldum ondan diye düşünüyorum progestan kullanıyorum yarın bir gideyim dedim inş kötü bişi değildir 😞
Delice_zeytin Mervetunc21 korkma ozaman sorun yoktur inşallah suan grip olan herkeste bel ağrısı mevcut , içini ferah tut önlemini al yine de Allah yardımcın olsun inşallah
Ilona Selamlar kizlaar, malasef bebegimi dusurdum o zaman. depressiyaya giirdim, giremedim buraya. 8 hafta tamaminda bebek dusurdum, doktora gittigimde gec idi. Simdi yine 6 hafta 4 günlük hamileyim. Cok kötu zamanlar geciriyorum. ilkte boyle degildim