Selcanunal2004 Mommmmy_ bence etken değil Bende sezeryan olucam 38+3 olsun istedim ama doktorum ilk bebek 39 bi dolduralım dedi Kısmet olursa haftaya pazartesi istiyoruz bizde Allah sağlılla doğumlar nasip etsin
_ruyaninannesi_ Mommmmy_ gelişimi tamam lanmistir bnce her bebek aynı değil ama doktoruna söyle belki müdahale eder
Tatar59 Mommmmy_ 37hafta dolunca bebeğin miadi dolmuş oluyor. Yani doğum günleri gelmiş demektir. Neye göre erken olduğunu düşündünüz? Hele ki sezaryenlerin çok büyük kısmı hep 38 haftalıkken olur.
Yprkk Mommmmy_ ben sezeryan ile istediğim bir tarihte 38+3 te doğum yaptım . Çocuk gelişimini 36. Haftada tamamlıyor ama çocuğun gelişimi de önemli o açıdan doktorunuza danışıp tabiki karar verin
K-Canseven Mommmmy_ Doğumda bebek son raddeye kadar beklenmeli. Anne karnında gelişimi 1 gün olsa bile çok kıymetli. Ama şimdi doktorlar 38. Haftayı doğum için uygun görüyorlar. Bu Türkiye’de böyle uygulanıyor malesef.
Boncukk123 Mommmmy_ doktoruna danış canım boyu kilosu ciğerleri herseyi normalse bilgi verir sana haftan cok guzel ama doktor karar verebilir buna biz değil