Mommmmy_ İstediğim bi tarih var eğer tutarsa 38+2 olmuş oluyorum o tarihte sizce erken mi Normal mi Hem istiyorum hemde gelişim açısından sıkıntı olsunda istemem
mervemurat16 Mommmmy_ bende 38.ci haftamda doğurucam doktor kendi verdi tarihi normal zaten o haftalar doğum için
neanladinyurdagull Mommmmy_ 38+1 de normal doğum yaptım 2900 civarı 49 cm sağlık durumumuz gayet iyiydi çok şükür 50 günlük olduk bile
1_prensesannesii Mommmmy_ benim de normal 38+2 de kontrol var açıklık ilerlemiş olsun diye dua ediyorum 😄
Mommmmy_ neanladinyurdagull maşallah çok güzel 11 ocakta 38+2 oluyor benimde nasip belki o tarihte gelir benimde bebişim
Gizemlibirisi007 38+2 hafta için mi erken mi diye soruyorsunuz?☺️ dalga geçiyorsunuz galiba☺️ daha erken haftalarda doğuran anneleri hiç düşünmüyor musunuz☺️ akıl tutulması yaşıyorsunuz adeta☺️
Mommmmy_ Gizemlibirisi007 erken doğum olmadığını biliyorum ama anne karnındaki bir gin bile bebeğin gelişimi için çok kıymetli diye düşünerek yazıyorum fikir almak istedim Akıl tutulmasıyla ne alakası var
ravzae Mommmmy_ buna bebeğinizin gelişimiyle karar verilir ben kızımı 37 de yapmıştım doğumu ertesi gün eve çıktık bi sorun yaşamamıştık şükür
NurtenB Mommmmy_ benim ilk kızım 38+2 de doğdu canım Allah’a şükür de gelişimi herşeyi gayet iyiydi şimdi de 2. Kızım isteğe bağlı 39 haftada olucak tam 37 yi doldurduktan sonra bişeycik olmaz hiç sıkıntı etme 💞