Afzv
Bişey sordunuz diye herkes abartmış bende yazdım geçen gün burda aynısını yaşadım .. konrtolde suyun iyi dedi doktor ama su geliyordu söyledim sonra da gelmeye devam etti ceviz büyüklüğünde.. akıntıdır dşye gitmiyorum bebek hareketleri iyi ben 39+4 üm tabi bi gidin siz olmadı belli olmuyor ama akıntı olma ihtimali de var su olma ihtimali de