Sidelya_ keşke bişey yazmasaydınız çok kırıcısınız sanki bi tek siz düşünüyorsunuz tüm hamilelerin bebeklerini ilk gebeliğim olabilir bilinçsiz olabilirim bu konuda hastaneye ne zaman gidip gitmeyeceğimide çok iyi biliyorum diyelim amniyon sıvısı boşaldı 24 saat boyunca bi sıkıntı çıkmadığını doktorlar söylüyor sizinde bilginiz olsun
İsteyen istediğini sorabilir bu uygulamada böyle hamileleri kırıp üzecekseniz bişey yazmayın kimseye günaha giriyorsunuz