zeynonunannesiiii 17+1den selamlar😂 siz kaçıncı haftadasınız 😍 40 haftadan hesaplandığı için 9 haziran için doğum dedi doktor ama 38de gelir diye düşünüyorum kızımda öyle oldu mayısın son haftası gelir büyük ihtimalle 🌼 Durumlar nasıl ağrı sızı Benim hala bel sırt ve kasıklar çok ağrıyor 🥴
Naciyemutlu zeynonunannesiiii 15+6 💙 herşey yolunda çok şükür sadece yürüyüş biraz fazla olunca ertesi gün ağrım oluyor o kadar haziran 18 zamanında gelirse kurban bayramı yani doğum 😇
asell13 zeynonunannesiiii 19+5 haftalık oldum mayıs 13 gibi görünüyor. Kalçam çok ağrıyor benim bazen kramp giriyor o an nefes alamıyorum
Nehirimmm28 zeynonunannesiiii bende 18+4 haftadayim kasık ve bel ağrım çok var ilk gebeliğim de bu kadar çok agrimiyordu bende anlamadım neden böyle oldu
amayinedeiyiilerledim zeynonunannesiiii 16+3 bulantı var azaldı ama devam ediyor. Kasık ağrıları çok az yokluyor. Bende 9 Haziran doğumluyum, çok pozitif biriyimdir ve kolay bi bebekmişim🥰
Bus0672 zeynonunannesiiii 17+2 selamlar 😂 bizim sezeryan olacak tahminimiz 30 Mayıs gibi bi oğluşum daha olacak
rabiasckn 19+2 Doğum tarihi 26 mayıs dedi doktor Bir kızım olacak inşAllah🌸🩷 Ağrılarım haftanın sonunda ve başında çok oluyor, bebeğin büyümesine yoruyorum. Yarın kontrol var bakalım doktor ne diyecek😮💨
zeynonunannesiiii rabiasckn 40 haftadan hesaplandığı için 9 haziran ama 38de doğuyor genelde kızımdada öyle oldu 26 Mayısa denk geliyor bizimde
Bus0672 zeynonunannesiiii hayır ben ilk gittiğimde sıkıntı çıkmazsa hamileliğinde en geç 38+5 kadar bekleriz dedi olur oda 30 Mayıs denk geliyo öncesi olur sonrası olmaz tabi ilk gibi 37 apar topar doğurmazsam 😂
Kahramann07 zeynonunannesiiii 18+6 yım benim de mayıs sonu gözüküyor iş yerinde, evde çok ayakta kalırsam kalçam ağrıyor bıçak saplanır gibi oluyor yürürken 😏