Mayaaa34 çocuk tek benim değil tabiki babası var, onunla da sevgi dolu bir ilişkisi olmalı. Benim anlatmak istediğim şey niye babasına düşkün oluyor demiyorum, babasına düşkün olup beni kenara mı atar acaba diyorum. Babaannesine gelince onun kızı değil torunu. Fakat kızıymış gibi konuşuyor planlar kuruyor buda beni rahatsız ediyor.Torununu sevmeye onunla oyunlar oynamaya vs tabi hakkı var ama kızı gibi sahiplenip beni kenara attırmaya çalışmaya hakkı yok. Kendi kızını kaynanası büyütmüş resmen kızı gibi büyütüp kaynanamdan koparmış şuan kızıyla konuşmuyor bile. Bana da bu muamele yapılmaya çalışılmasından endişeliyim biraz da. Diyor ki geceleri bana verirsin benle uyusun, yayla alırsam bana ver bende kalsın diyor. Pardon ya ben ona mı doğuruyorum bu çocuğu!!