Hayırlısıyla kız bebek dünyaya getireceğim. Eşim ve çevremdeki bazı insanlar sürekli kız bebeğin babaya düşkün olacağını, daha çok seveceğini, kızların anneleriyle anlaşamayacağını, beni dinlemeyebileceğini, benim tuttuğum takımı bile sevmeyeceğini falan söylüyorlar. Kendimi kötü hissediyorum. Elimde değil kendi içimde sürekli öyle şey olur mu desem de düşünmeden duramıyorum. Artık kızım beni de sever inşallah diye düşünmeye başladım. Sürekli instagramdan babasına düşkün olduğu videoları atıyor eşim. Gerçekten öyle mi olur ? Hiç mi annesine ilgili sevgili olmaz !!! Mesela doğunca onu kucaklarına alırlar , her şeyiyle ilgilenmek isterler diye bile kıskanıyorum. Kaynanam ablam falan kızımız doğacak vs diyince bile geriliyorum. Benim kızım sizin değil ki diyesim geliyor. Paylaşamıyorum. Babaannesi bakarsa ben işteyken ve onu benden daha çok severse diye ödüm kopuyor. Normal mi tüm bunlar ?