Nskan ben de 4. Haftadayım diye düşünüyorum ilk betam cuma gecesi 466 çıktı 2. Betam 48 saat sonra verdim 662 çıktı bugün sabah. Doktor yarın ultrasonla bakacağını söyledi bir sıkıntı olduğunu düşünüyor artışın %42 olmasından dolayı😔 sizin ilk sonuç mu ? Nasıl artış oldu biliyor musunuz? Ben çok üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum ve ilk gebeliğim..