merhaba kızlar ben idrar ve kan testi yapip öğrendim hamile olduğumu benim hesabıma gore şuan 7 haftalik olmam lazim birkac gün önce muayne icin ilk ultrasona girdim doktor kesesi oluşmuş fakat bebek yok 10 gun sonra kontrole gel dedi bebekte olabilir boş gebelikte dedi cok endise ediyorum kac gündür bilgisi olan var mi?sizde başta keseyi görüp sonra bebeğini goren oldu mu