Dalan zeytinyağlı granül sabun aldım. Ambalajında içeriği temiz görünüyor ama bilemiyorum. Bir de greenclean bitkisel sıvı deterjan aldım.
Yumuşatıcı zaten zararlı ve kokusu hele kışın insanı mahvediyor. Nefes ve alerji sorunu yapıyor. Bir ara tamamen bırakmıştım ama havlular keçe gibi olunca yeniden almıştım. Elimdeki bitince almayacağım. Bebekten sonra kullanmayı düşünmüyorum çünkü üstümüze temas edecek her dakika bebişler.
Makinede yumuşatıcı yerine beyaz sirke kullanımı duydum hatta hastanede bu konularla ilgilenen bir ebe tavsiye etmişti ama makineye zarar verir mi ? Bilgisi olan kullanan varsa yazabilir misiniz?