MNesemm koyu çizgiyi göremezsen devam et çünkü ben adet günüme bir hafta kalmıştı kadına sormuştum neden olmadı yumurtlama diye adetin geçilir o sırada olur demişti yumurtlaman kadınlarda bazen böyle olabiliyor demişti gerçektende görmedim 3 gün geç kaldım ama testim bittiği İÇİN yapamadım yumurtlama testini zaten sonra oldum