azime_mecit MNesemm bu testlerden bende yaptım 2 ay canım danışmanlıkta aldım ama t çizgisi C çizgisinden koyu yada aynı renk olursa yumurtlama oluyormuş belli olması yumurtlama olmuyormuş öyle demişti
Neva_aydn MNesemm iyi yapıyorsun seninki olmuş gibi bende takvime ve teste göre gidiyorum takvimden bakıyorum tam tutuyor 25 ve 30 Aralık arası senin çatlamış
Neva_aydn MNesemm kıyamam sana sen teste devam et yinede haberdar et beni de hergunku testi at bakalım olmuş mu benim testim bitti bugünde resmi tatil olduğu için bugün test yapmiycam yarına kalıyor
azime_mecit azime_mecit ama şöyle ben bu ay görmemişim yumurtlama danışmana göre düzenli her ay adet oluyorum bu ay 5 gün geciktinkan verdim negatif çıktı