Anonimoo İlerleyen haftalarda o kadar çok hissedeceksin ki🤗 Bence hamileliğin en en güzel tarafı bu hareketleri hissetmek. Bazen paranoyak olacaksın bugün hareket etti mi etmedi mi diye😄 İnsan sabırsızlanıyor sağlam bir hareketini hissetmek için. 19 -21. Haftada minik minik hissetmiştim. Sanki seğirme gibi bir hareketti ama şimdi patır kütür tepiniyor içeride kızım🥹 Allahım isteyen dileyen herkese nasip etsin bu duyguyu. Sabırla bekle çok güzel hissedeceksin hareketlerini ilerleyen haftalarda inşallah.