Anonimoo İlk bebek hareketlerini nasıl hissettiniz veya anladınız 19 haftalık hamileyim henüz anlamadım hissetmedim sanırım daha bakıyorum çoğu kişi 16 dan sonra hissettim diyor nasıl oluyor acaba ilk hareketler ne hissediyorsunuz😍
Nur7536 Anonimoo aşkım sırt üstü uzandığın zman elini karnına koy böyle pıt pıt birley atıyor genellikle sırt üstü hissedersin herkesin ki bir olmaz erken hissedenler genellikle ikinci hamileliği fln ben 20 21 gibi hissettim birde bir gün hissedersin diğer günler hissetmeye bilirsin hareketleri düzensiz oluyor 27 28 haftaya kadar o zaman da korkma yani ama her an hissedersin tatlı şeyler yiyip uzan
tatlibebegim_ Anonimoo benim 16.haftada kalp atışı gibi bi iki pıt pıt attı 17.haftadan sonra her gün atmaya haşladı şuan 22 haftalık içerde takla atıyor uyutmuyor 😅
Kubrayusufc Anonimoo Bende 14 haftalık hamileyim erkek bebiş geliyor , sırt üstü yattığımda 2 gündür kıyafetimde bir oynama oluyor herkes erken diyor ama ben görüyorum ve hissediyorum ilk gebelik bide , demekki farklılık olabiliyor
Nurbucann Anonimoo benim ilk gebeliğim 20. Haftada hissetmeye başladım pıt pıt atıyordu sırt üstü uzandığında anlayabilirsin o pozisyonda daha iyi anlaşılıyor
Zeynepkrkytlli Nur7536 bu şekilde yatınca pıt pıt bende oluyo ama bence o kendi kalp atisimiz Emin olmak için ben de eşimin karnina baktım onda da oluyo çünkü 😂😂😂
busradmrtas Nur7536 ya bende 22 haftalik oldum benimki biraz alakasiz ama bugün ağladım biraz moralim çok bozuktu sonra daha çok hareket etmeye başladı doktorum da hiç bisey olmaz ağlamakla bebeğine zarar veremezsin dedi sizce bisey olur mu 😔
Anonimoo tatlibebegim_ en çokta taklaları merak ediyorum hep söylüyorlar uyutmuyor takla atıyor resmen diye inşallah en kısa zamanda benimki de başlar da sakin günleri aratır bana 😀
Sevvallll63 tatlibebegim_ Bende 17 haftalık oldum bugün cinsiyetiniz nedir acaba ben daha öğrenemedim de aynı haftadayiz aynı olabilir
ayse-celikci_46 Ben şuan 18 haftalıgım 16 hafta itibaren çok net bir şekilde hissediyorum ve resmen derler ya hani halay çekiyor o hesaptan gorumceminki 21 haftalık o halen yeni pıt pıt ettiğini söylüyor kız erkek bebekte de fark edilir diye söylenti duyuyorum
Beybisiiiii ayse-celikci_46 ayse-celikci_46 ben de 16. Haftada hissetmeye başladım pıtpıt seyirme gibi genelde elimi kasık bölgelerimde gezdirince hissediyorum ilk zaman yatarken hissediyordum şimdi 18+5 im otururkemde elimi koydukça hissediyorum
MutluAnne04 Anonimoo kız bende öyle dedim yok böyle çok oynasın takla atsın şimdi geceleri uykuya hasret kaldım böyle bir geriniyor içeride karnım açılsa çıkıcak seninkide hayırlısıyla yapsın öyle dicek sin ki büyük konuştum😂😂
Hazall23 Kubrayusufc benim de 16. Haftada başladı ve ilk gebeliğim. Genelde zayıf kişiler daha erken hissediyor diye biliyorum. 🥰🥰
Zeynepkrkytlli Kubrayusufc sen baya erken hissetmişsin helal olsun Ben bazen açaba ben mi anlamiyorum ki diye düşünüyorum 😂
Tugce_0707 Kubrayusufc merhaba bende ,12. Haftayı bitirdim sayılır bende de segirme gibi şeyler oluyor bir hareket hissediyorum. Gaz değil ama eminim. Sizde de bu şekilde mı başladı ?
Ebruucar Kubrayusufc ben şuan 19 haftadayım ama bende 13 . Haftamın sonunda karnımın hep belli bi noktasında bi kıpırtı hissettim içerde hareket var ama dışardan belli olmuyor tabi o gün bugündür de hissediyorum bana da erken dediler ilk hamileliğin ne anlıcan dediler ama gerçekten hissettim ve bizim bebiş biraz da iri ondan sanırım çok erken hissettim şuan zaten sağolsun içerde halayda çekiyo ankara havasıda oynuyo hiç durmuyo maşallah 😂
ceydaasf1234 Anonimoo yere uzan ve ayağını hafif yukari kaldır ben öyle yaptım 18. Haftada hissettim ve o günden itibaren düzenli atar
Zeynepkrkytlli Hazall23 53le hamile kaldım 58kiloyum 17+5 im ama hala hissetmedim heyecanla bekliyorum😂
Zeynepkrkytlli Anonimoo 17+5im hala hissetmedim çok heyecanlanıyorum bakalım nasıl olacak Bana herkes bu haftalarda hissetmen lazım diyo ama sizinki benden de ileriymis 😂 İnternette 20.haftaya kadar gosteriyo Amniyon sıvısı çoksa o zaman da geç hissediliyomus
balbadem1 Zeynepkrkytlli bende 17+6 bir iki kez sanırım hissettim ama şu iki gündür tık yok korkuyorum da acele mi ediyoruz bilemedim ☺️
Nur7536 Zeynepkrkytlli yok bebeiğim o öyle birley değil yani ben ayırt ettim kalp atışı olmadığını anlıyorsun o pıt pıt ederken içinde birley de kıpırdıyor çünkü 😌
Yeliiizzzz Zeynepkrkytlli bunu ben de başta bebeğin sanmıştım sonra farkettim ki kendi kalp atışımmış 😂😂
Kubrayusufc Zeynepkrkytlli Bende şüpheye düştüm acaba bana mı öyle geliyor gibisinden video çekti arkadaşıma attım o bile şaşırdı bu haftada nasıl belli oluyor diye 😂
Nisadogruy Bende neden hissetmiyorum diye evhamlaniyordum 20.haftama bir gün kala hareketlendi miniğim 🥹🩵
asell13 Anonimoo oğlumda 16. Haftada hissettim bu bebekte 19. Haftaya girdim oynamaya başladı ginde 1-2 defa tıklatıyor sadece hala güçlü değil hareketleri 😅 19+5 haftalık oldu
Zeyasln Anonimoo ilk oğlumu 15.haftada tık şeklinde hissettim. Sini 14+2 de yine aynı şekilde hissediyorum