iremdemirr 3 cm 4 cm hissetmedim ben sancı yavaş açılmıştı bu sıra bu yüzden suni takmak istediler taktilar da lakin 1 dk zor durdum cikarttirdim hemen açılma 6cmdan sonra başladı 7de duramadim yerimde hep bı vajinam sıkışır gibi oldu 8de artık konuşamaz haldeydim bacaklarımı sıkardım 9da artık yatırıp 2 dk daha sancı çektim sonra çatala alalım dediler o 8 cm açıklıkta yürüyüşe diye eşim ve annemin yanına gittim kapida bekliyorlardı zaten 3. Kattan aşağı yeter artık ameliyata alın diye bagirmistim 😂🥲
Şimdi iyiki de normal doğum yapmışım diyorum. kesik izi yok hem doğumdan hemen sonra kendim ayağa kalkıp gidecektim odama izin vermediler tansiyon düştüğü için bayilirsiniz demişlerdi 😂 kuş gibi oldum derler ya öyle oluyor bildiğiniz…