iremdemirr evet normal doğum yaptım iyiki de yapmışım diyorum. Yaşım daha 18di ebeler bu halinde maşallahın var dediler 🤭
3cm açıklık ile hastaneye gittim suyum geldiği için. Çok tedirgindim buradaki doktorlar biraz vurdum duymazdi o yüzden tedirgindim 7 cm açıklığa kadar kimi zaman bağırdım kimi zaman ıkındım tansiyonum düştü ve vs derken yürüdüm comeldim en son raddede artık ameliyata alın diye bagirdigimi hatırlıyorum o an beni çatala oturtturdular 5 dk sürmedi diyim biraz zorlandım ıkınma konusunda. Biraz benim hatam oldu size de söyleyim elinizden geldiğince bu hataya düşmemeye çalışın ıkındım bebeğimin başı çıktı az daha ıkın dedler ama ne sancı kaldı ne ıkınabildim en son hiçbir şeyim yokken ıkındım öyle çıkardım 3 sn zor gosterdiler bebeğimi ağlamadı bir defa da kordon boynuna dolaşmış kuvezde kaldi 8gun lakin benim açımdan da iyi oldu biraz dinlendim kendime geldim çünkü 4 iç 4 dış dikişim vardı annem çok yardımcı oldu herseyimde Allah ondan binlerce kez razı olsun 🥰❤️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin evlat sağlıklı mutlu huzurlu bir şekilde de dünyaya getirsinler inşallah ❤️
Şimdi sürpriz şekilde 2.ye hamileyim 19 yaşında oğlum yeni bir yaşına girdi… 😬🥲❤️