Baycam gebeligim hiç riskli değildi riskli denilmedi hatta sözde bu hafta 16 saatlik yolculuğa cikcaktim doktorum izin vermişti vs şans eseri eşim geldi uzaktan ve bizde eşim gorsun diye başka bı doktora girmek zorunda kaldık o doktor dedi perinatolojiye görün diye kendi doktorumda sıra yoktu oda öyle diyince evhamlandim