Cankuss35 biraz hissizlestim uzulselerde takmıyorum sanırım annem çok elestiriyordu gel böyle mi olacaksin doguracafin çocukta sıkıntılı olacak diye tartıştık en sonunda susturdum sanki ben bilerek yapıyorum gibi konuşuyordu yorum yapmıyor artık hamile olmadan önce ikinciyi yap diye konuşuyordu o zaman olacakları söyledim dayaniriz dedi şimdi de böyle yaptı insanlar seni anlıyormuş gibi yapıyor halbuki anlamiyorlar