Sevdanurr4 ilaç vermek istemiyorlar genel olarak dayaniyorum gecenki sinir krizinde aynı oldum ölmek bile istedim hamile kaldığına pişman oldum annem bu gidişle düşecek dedi umrumda değil dedim ama biraz rahatlayinca geri pişman oldum dusuncelerimden sabretmeye çalışıyorum bı noktada zor oluyor ilk üç ay zor oluyor sabret dedi psikiyatri doktorum yürüyüş ve nefes egzersizi verdi ilaçları anı bıraktığın için sarsıyor dedi sende dayanmaya çalış iyi düşün küçük dozda verir zararı olmayan iyi olursun inşallah