Arzu343434 dogum yapmadan once ayni senin gibiydim. Cok takintiliyim ve cok panik belkide cok korkak… kontrol diye gittigim gun suyum azalmis ve kalp atislari yavaslamisti bebegimin acil sezeryan icin islem baslatildi ama sabah az da olsa biseyler yedigim icin 2 3 saat beklettiler ameliyat oncesi. Sondam beklerken takildi takarken acima yok sadece devamli cisin geliyormus hissi oldu. Saat tamamlanip sezeryana alindim spinal diye girdim ama panik atagim izin vermedi tam bayilmak istedim. Ciktigimda hatri sayilir bi agri ile uyandim ama agri kesiciler oldukca ise yariyor. Sondam cikmisti kendime geldigimde. Daha sonra hemsire geldi artik kalkip yurumem gerektigini soyledi ondan sonra uzerimi degistirip ayaga kaldirdilar. Ilk ayaga kalkmamda da sorun olmadi 2 kere destek alarak kalktim ondan sonra hic destek almadan kalkip oturup yattim. Buyuk tuvaletini hemen yapamiyorsun ilk once gaz cikartman lazim. Ben gazimi cikartmadim ama dut kurusu kompostosu ve rezene kimyom karisimi ile tuvalet sotlrunumu cozdum. 2 gun hastanede yattim doktor 2 kere gelip dikislerime bakti hemsireler pansumanimi yapti taburcu oldugum gun eve gelip dusumuda aldim. Korktugjm gibi olmadi hic birsey. Sana ne kadar rahat ol desemde olamayacaksin cunku kemdimden biliyorum 🫣🫣 saglicakla bebegini kucagina alirsin insaallah.