Solmaz-Papatya Kızlar benim bat takvime göre 9 ocak ama ben 6 ocakta test yapacam Allah kısmet ederse yumurtlama üzerinden 12 gün geçmis olacak silikte olsa kendini belli eder diye düşünüyorum
YesimAykut Solmaz-Papatya merhabalar bende bu postu bekliyordum❤️❤️❤️ bat 8 ocak ama 5 ocakta yapmaya başlayacağım test 🤩🤩🤩 sabırsızlıkla bekliyorum 🎉🎉🎉
Solmaz-Papatya gocebeanne Tabiki canım hep birlikte bekliyelim bakalım bu postta herkes yapacaği ilk testi paylaşsım birlikte yorumlariz
_Feslegennn__34 Solmaz-Papatya benımkide 7 Ocak test yapıcam bi yandan da 7 Ocak doğum günüm inşallah benim için çok güzel bi hediye olur bana çok çok isterim bu yıl bizim yılımız olsun inşallah ya 🤲🏻😍
Solmaz-Papatya _Feslegennn__34 inşallah doğum gününde güzel haberleri alırsın Rabbim nasip etsin burda güzel haberler bekleyen herkese nasip etsin
HESA20 Solmaz-Papatya takvime göre 6 Ocak ama düzensizlik olduğu için bilemiyorum inşallah hamileyimdir bol değerlendirmeli bir ay oldu🥴 Rabbim hepimize evlat nasip eder inşallah🤲
Solmaz-Papatya HESA20 Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin o testleri yaptığımızda çift çizgi görmeyi nasip etsin 🤲
_Feslegennn__34 HESA20 aynı bende sizin gibiyım umarım rabbim tüm isteyenlere bizede nasıp etsin inşallah ☺️
HESA20 Solmaz-Papatya aminnn 🤲🥰 pozitif testleri burdan atıp doğuma kadar bilgi aktarımı yaparız inşallah🤲🥹