yenidenanne34 Kizlar var mi zeynep kamilde ikili test yaptiran ? Sonucu kac gün sonra internetten görebildiniz ?
hemsireanne16_ yenidenanne34 Temmuz ayında yaptırdım. Fakat sonuçları internet üzerinden alamıyorsunuz grafik halini sistemden doktorlar görebiliyor(her hastanede böyleymiş) 10 gün sonra Kadın Doğum Polikliniğinden randevu alırsanız sonuçlarınız çıkmış olur
elidaa yenidenanne34 bende o hastaneye detaylı ultrasona için randevu alcam bir türlü boş randevu yokk..
Ciwan-76 yenidenanne34 bende orada ikili testini yaptırdım sonuçları da sekreterden aldım. Bir hafta sonra çıkmıştı.
yenidenanne34 hemsireanne16_ bana internetten sonuc alma icin bi barkod verdiler size vermisler miydi ? E nabiza grafik düşmüyor onu biliyorum ama belki o barkodla görebilirim demiştim
hemsireanne16_ yenidenanne34 bazı bilgiler e nahıza düşüyor serbest bera hcg vs ama sadece onlar herhangi bir bilgi vermiyor
yenidenanne34 elifdiyorkii ciddi birsey olmasin da cok şükür canim sevindim adına. Bende verdikleri barkoddan bakiyorum ama çıkmıyor hic bisey demek gidip almak lazim ben pazartesi gidecegim nasipse. Bugun tekrar bebege baktilar mi ultrasonla peki
yenidenanne34 Ciwan-76 barkod verdiler bana üstünde internetten sonuc alma yaziyor bakiyorum ama yok bisey bende pazartesi gidicem zaten
elifdiyorkii yenidenanne34 inşallah sizin içinde güzel sonuçlar çıkar🌸 baktı bebeğe yine evet kısa bi şekilde
Ciwan-76 yenidenanne34 ultrasonda sorun yoksa ve idrarda birşey çıkmadıysa, grafikteki risk yaşa göre çıkıyor genelde.