Merhaba hanımlar bugün kahvaltımı erken saatte yaptım her zaman ki gibi iki dilim ekmek yedim doydum ilaçlarımı içtim yattım kalktım 3 4 saat sonra ellerim titremeye başladı korktum acayip derecede kendimi aç hissediyordum bir şeyler yedim geçmedi meyve tarzı yedim düzeldi 9+2 haftalık hamileyim şu zamana kadar hiç böyle olmadım 🥺 aranızda böyle bir şey yaşayan var mı ?:(