berenn02_ MelikeBulut yo ben ilk gebeliğim de devlete sezeryan oldum genel istedim hiç kırmadılar yapıyorlar yani
Dnz1_ftma MelikeBulut 2 günün akşamı eve geçince yaptım ben banyo için ameliyat sonrası bant satılıyor eczane den alıp koyup yapıyorsun
MelikeBulut Arzu343434 sadece oturup kalkarken hafif bı sizi oluyor onun bugün üçüncü günüm hiç o sızıda yok
Arzu343434 MelikeBulut sonda sadece idrar için ama büyük tuvaletimiz için bisey yapıyorlar mı? Büyük tuvaletimiz geldiğinde napcagiz henüz ayağa kalkamiyorken .
MelikeBulut Arzu343434 zaten sezaryanda gece 12 den sinra yemek ve su yasak ya büyük tuvalet gelmiyor
Arzu343434 MelikeBulut ya ben çok heyecan stres yaptığımda karnım ağrıyor o yüzden yine de hemen gelmez mi büyük tuvalet
MelikeBulut Melodimm doktor mu dedi o kadar beklemeni benimde pazartesi duş al dedi ama dikişlerim kapalı mi duş Alcam bilmiyorum
DENIZ_55 MelikeBulut hayırlı olsun sağlıkla büyütün bebisinizi bende 14 aralikta sezeryan ile dogum yaptim 2 gün sonra zornan geldi sütüm bestlak kullan ekstradan o sütümün gelmesine yardimci oldu tavsiye ederim 🥰
Dnz1_ftma MelikeBulut sakın hemen rezene alın çayını için emdikçe çoğalıyor süt mama vermeyin sonra mamaya alışıp sütü içmiyor