MelikeBulut Kızım Gökçe Umay 28 Aralık saat 9.24 de dünyaya geldi ve onun hayatımda olması inanılmaz tarifsiz bişey yani sevgisi bambaşka Rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın ❤️ 28 Aralık 38+3 de sabah 7 de Diyarbakır bower hastahanesi de yatisim yapıldı geceden yemek yemediğim için iki adet serum bağlandı onlar bittiği gibi beni almaya geldiler içimde inanılmaz korku oluştu giderken ama hep içimden kendimi sakinlestirdim ameliyathaneye gittim bı hazırlık aşaması var tansiyon aleti burnuma hava vs taktılar sonra anestezi uzmanı belimden ignemi yaptı derin bı nefes aldım ve inanın yani damar yolu açılıyor gibi hiç bişe yok ağrı vs sonra hemen yatırdılar ayaklarım ısınmaya başladı o sıra zaten belirli saniyelerde anestezi doktorum bacaklarimi kaldirmami istedi üç kez en son kaldıramayinca kendi doktorun geldi ve ben hiç anlamadan ilk kesik atılmış bile bütün cekistirmeleri hissettim karnıma üstten basılıp bebeğin itilmesini vs ama sıfır ağrı sadece hissiyat var zaten kızım gelmesi 5 dakika felan sürdü suyunu patlattılar bı sıcaklık ve o harika ağlama sesi ♥️ sonrasında kızım gitti beni dikmeye başladılar ama sonlara doğru ben ağrı hissetmeye başladım öyle inanılmaz bı ağrı değil ama bacaklarım tepki vermeye başladı bana hemen genel anestezi vermişler bu ilk spinal anestezibin etkisi bitmiş bende kilomdan ötürü diye düşünüyorum 🤷 uyandığımda hersey bitmişti odama çıktım 12 saat sadece serum verildi ve sadece sıvı şeyler o sıra alttan parmak kontrolü ile kanamam varmı diye bakıldı benim aşırı aşırı hassas olduğum için ilk çok gerildim ve canım yandı ama saniye sürüyor zaten şükür kanamam yoktu gece gazimi yapınca sondami çıkardılar ondada kendimi kasmassan asla bı ağrı yok saniyelik biti verdi şükür.İlk ayağa kalktığımda cesaret edemedim hemen kalkmaya derin nefes alıp bir sürü ve sadece karşıya bakarak önce oturdum sonra kalktım hiç yere bakmadım o yüzden baş dönmesi mide bulantısı hiç yaşamadım ayakta durdum birsz çünkü karnımda bir basınç oluştu ağrı yoktu ama sadece aşağı bı baskı küçük küçük adım attım hafif ağrılar oldu ama asla dayanilmicak gibi değil regl gibi diyebilirim ne kadar yuruduysem o kadar iyi geldi ki anlatamam ertesi gün çıktım eve geldik sadece yatık kalkmak zorladı ağrı oluştu yürüyünce rahatlıyodum bir sonraki gün artık bebekle kendim ilgilenmem gerektiğini kendime sürekli söyleyip artık kendi kendime kalkmaya işte tuvalet vs ihtiyaclarimi yapmaya başladım çok şükür. Kızımda yarım saatte bir emziriyorum tek göğüsten çok az süt oldu yetmediğini düşünüyorum o yüzden mama veriyorum ama çok az miktarda memeden sonra inşallah emdikçe süt gelir mamayı bırakıriz gelmezse mamaya devam yeterki sağlıklı olsun 🙏♥️
Serifesahin MelikeBulut Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün 😍 Eve gidip duş alınca sütünüz gelir içiniz rahat olsun 🙏
Betul21 MelikeBulut hayır’lı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah bende 34 haftalık oldum Diyarbakırdayım özel istiyorum ama fiyatlar çok uçuk diyolar benm mecburi sezeryan olmasına rağmen fiyat olarak ne ödediniz
Melodimm MelikeBulut Aynı günde sezeryan olmusuz.Gozunuz aydın.Sizinde dikiş yerinizde arada yanma oluyormu.Birde tam toparlanamadim galiba.Siz nasilsiniz.
Arzu343434 MelikeBulut hayırlı olsun sağlıklı ömrü olsun inşallah miniğin :) peki odaya geldikten ne kadar süre sonra önlüğü çıkarıp kendi pijamalarınızı giydiniz.sonda çıktıktan sonra mı pijama giyiliyor önce mi ? İdrari sondaya mı yapıyoruz yani bilinçli mi yoksa vücut sondaya kendi mi idrar atıyor kusura bakmayın hiç bisey bilmiyorum çok merak ediyorum
MelikeBulut Serifesahin ben ikinci gün eve geldim ama doktorum pazartesi yikanmami söyledi umuyorum duş alınca daha da iyi olurum teşekkür ederim 🙏💓
MelikeBulut Betul21 bowerde normal yada sezeryan fiyat farkı yok ikiside aynı hatta isteğe bağlı olan bile aynı ki benimki isteğe bağlıyd 2 ay önce 6.7 bin felandi zam geldi 14 bin dediler ama biz önceden konuştuğumuz için 9.500 e anlaşıldı o kadar ödedik
Mutlumomm Melodimm Dikiş yerinde yanma normal canım bende de oldu terlediği için orası yanma hissiyatı veriyor
MelikeBulut Melodimm gözünüz aydın sağlıkla büyüsün 🙏 uzanıp ayağa kalkınca oluyor ama çok nadir ben baya toparladım tek başıma oturup kalkıyorum üstümü değiştiriyorum bugün toz bile aldım yani
Mutlumomm Melodimm Ne demek canım benim geçer zaten yeni doğum yaptıysan eğer ilk başlarda oluyor zaten
MelikeBulut Arzu343434 benim sondayı ameliyathanede taktılar 11 de odama geldim saat üçe kadar suda yasakti üstümde hep önlük vardı işte 4 gibi geldiler kanama kontrolü yaptılar parmakla hafifte karnıma bastırdilar göbek kısmına (acı olmuyor) sondayida o zaman çıkarıp hasta bezi taktılar zaten sonra tuvalete gidip ihtiyaç gördüm kıyafetlerde sonda çıkınca değiştim
MelikeBulut Arzu343434 sondayı alttan taktıkları için kendi kendine doluyor poşete sen idrar yaptığını hissetmiyosun bile
Sabrusebat Ben genel anestezi ile spinal arasında kaldım da, ikisini de yaşamışsiniz bu doğumda. Genelden sonra ağrı rahatsızlik çok oluyor diye yazmışlar kendinize gelmeniz zor oldu mu veya ilk ayrılırken ağrınız çok muydu?
MelikeBulut Sabrusebat ameliyathaneden odama gectigimde beni yatağa kendileri geçirdi ayağa kalkana kadar düz yattım ve asla ağrı olmadi ayağa kalkınca oldu oda dayanilmicak gibi değil
Tuba_6321 MelikeBulut Allah nasip ederse bende mecburi sezeryan olucam bebeğim ters ve ilk gebeliğim içimde korku var ama yenmeye çalışıyorum peki sadece belden aşağimi uyuşturdular yoksa komple istesem yaparlar mı sizce nasıl iyi benim ki devlete olucak bu arada
MelikeBulut Tuba_6321 yani devlette tam nasıl oluyor bilmiyorum ama isteğe göre genel anestezi vermezler özelde bile zorunlu olmadıkça genel yapmıyoruz dediler
berenn02_ MelikeBulut yo ben ilk gebeliğim de devlete sezeryan oldum genel istedim hiç kırmadılar yapıyorlar yani
Arzu343434 MelikeBulut sonda sadece idrar için ama büyük tuvaletimiz için bisey yapıyorlar mı? Büyük tuvaletimiz geldiğinde napcagiz henüz ayağa kalkamiyorken .