Minigiim-vebenn52 kış gelsin istemiyorum yağmur biraz şiddetli oldumu deprem olmasın diye dua ediyoruz geçen sene yine kış sıcak geçti bianda soğudu adanada şuan hava hep yaz havası gibi denize giren bile var gündüz sıcak bianda soğuk çökecek bişe olacak diye ödüm kopuyor vala paranoyak olduk artık herşeyi düşünüyoruz