sapmazing Merhaba, doktor bebeğin 2-3 hafta kadar önden gittiğini söyledi artık 35. haftadayız ve bu saatten sonra haftasını yakalamaz bebeğin gelişimi önde dedi. Bu durum başına gelmiş olan anneler doğumunuz nasıl oldu?
Sumaed sapmazing benim oğlum Şuan 3 yaşında hep 2-3 hafta öndeydi gayet sağlıklı 4100 kg olarak doğdu ama sezeryan oldu tek olumsuz yönü buydu ama bende hep sezeryan istiyordum doğumumu 😀
Seymoshh sapmazing benimde öyle 32+6 da gittiğimde tam iki hafta öndeydi gelişimi haftaya cumartesi randevum var 36+2 olacağım bakalım ne durumda olacak
sevcan_35 sapmazing ilk çocuğum 2 hafta önden gidiyordu 36+5 te doğum yaptım şimdiki haftasiyla uyumlu
Gulsah_09 Benimde 2 hafta önden gidiyor daha 26 haftaligim ama 28 gorunuyor bunu merak ediyorum burda beklim 😊
Moonlight7 Gulsah_09 bende aynıyım şuan bebeğim 28 haftalık gözüküyor ben 26yım şekerden dolayı benimki öyleymiş
Ebru-29 Gulsah_09 o haftalarda normal. Sonra yakalıyor haftasını daha küçük. Asıl ölçüm 30 31 den sonra gerçeklik gösteriyormus
NebiElif İlk hamileligimde 5 hafta öndeydi oğlum 38+6 da doğum yaptım 4040 doğdu. 2. Hamileligim 36+6 kızımda 4 hafta önden gidiyor.sanci çıkmadığı sürece 38 -39 civarı sezeryana alınıyor.
berenn02_ NebiElif merhaba neler tüketiyorsunz benim de iki hafta geride merak ettim beslenmeyle alakası varmı
Gulsah_09 Moonlight7 şeker yuklemesin de mi anladiniz şeker oldugunu acaba benim de sali gunu seker yuklemem var acaba sekerden mi ki boyle diyorum
heysusu Moonlight7 peki göbeğiniz olması gerektiği gibi mi yoksa büyük mü bende 26. haftadayım gobegım cok cıkmadı sanki
Moonlight7 Gulsah_09 yok benim 3 yıldır şeker hastalığım var hamileliğimi öğrenir öğrenmez insülin ve diyete başlamıştım doktorum normal dedi beklendik birşey bu dedi
Moonlight7 heysusu ilk gebeliğim benimde tam olarak nasıl olmalı bilmiyorum ama herkes normal diyor çıktı göbeğim😊
Sevvaldal sapmazing ilk çocuğumu 37+2 de sezeryanla doğurdum. 3780 gr idi💙 3-4 hafta önde gitti hep. Hatta kafası 41 hafta ile uyumluydu. Şimdi 4.5 yaşında🙏❤️🧿 çok sağlıklı maşallah🙏🙏🙏❤️🧿
Cgl1610 Sevvaldal merhaba kafası baya hafta olarak öndeymiş herhangi bir kafa büyüklüğü vs gibi bir sorunla karşılaştınız mı acaba
lilasmom_ 35.haftadayım 2900 kilosu ve başı büyük dedi doktor, 3 hafta öndeymiş. 37de tekrar bakacak daha çatı muayenesi yapmadı ama kafası büyümeye devam ederse normal doğum riskli olur dedi🥹
Baharoloji sapmazing vücut 2 baş 4 hafta öndeydi iki gebeliğim de de ilki 37+5 normal geldi ikincide baş artık 42. Hafta olduğundan 37+1 de sezaryen ile alındı
Beggg sapmazing benimde böyleydi 36+5te doğurdum 50 cm 3400 gr doğdu. 36. Haftada kontrole gittiğimde 3500 olduğunu 39-40 haftayı beklerse normal doğuramayacağımı söylemişti çünkü bebe hızlı kilo alıyordu Allahtan erken geldi kolay fırtlattım🤩 doğumumda çok güzeldi 4 saatte doğdu. 6 cm açıklığa kadar sancı vs hissetmedim 6 cm olduktan 10—15 dakika sonra aşşırı sancı bastırdı ve makatıma doğru da baskı meğersem 9 cm olmuşum hemen apar topar doğumhaneye getirdiler beni 15 dakikada doğdu şükür
lilasmom_ Beggg ay maşallah ne güzel olmuş darısı başıma 😍 benimkinin de başı 38le uyumlu ama ben 35haftadayım 37de falan doğursam belki sizinki gibi olur şansıma
MuhammedHesen Beggg kaçıncl gebeliğindi? İnŞAllah bende de öyle olur. Bende 6 m açıklık var dedi qaliba 1 cm olmamış ağrı var hafif, istirahat verdi 34+3, 31 haftadan beri suyum gelior az az.. sende böyle sancı hiss etmemenin nedeni neymiş?
Hulyab sapmazing benmde onden gidiyodu 36. Hafftada bianda durdu ilerlemesi normale donmustu kilosu bu guzel bisey demsti ama 37. Haftada tekrar geri aldi fazlasyla 🤣🤣🤣