Zepeliz benim 2 doğumum ilk bebeğimde tatlı kaşığı kadar beyaz ve çok hafif kahvemsi katı bir akıntı çamaşırımın üstünde duruyordu nişan dı nişandan sonra ki gün doğumum başladı tarifii olmayan sancılar ve 5 dkada bir 1 dkada gelen sancılardı yani anlamamnız mümkün değil dinlensenizde geçmez duş alsanızda geçmez bu bebeğimde ise sadece normal adet sacısı vardı belimde kasıklarımda tabi nst de yalancı sancı olarak hemen kendini belli ediyor ilk bebeğim 3500 normal doğumdu bu bebeğimde 3640 olmuştu çatım müsait değildi sezeryana alınmak istemedim tercihen ve suni sancı ile doğumumu ben başlatmak istedim çatım da daha fazla kilolu bebeği kaldırcak yapıda değildi 40 ma kadar beklesm 4 kg hatta belki daha fazla kilo alıp sezeryan olcaktım tercih etmedim doktorumla uygun gördük doğumumu başlattık çok şükür bende bebeğimde sağlıklıyız doğumum zor geçti anlatıp korkutmak istemiyorum❤️