gamze_gbdk pcos doğuştan olan bir şey sonradan oluşmaz bu zamana kadar gittiyseniz ve öğrenmediyseniz tek bir doktorla yetinmeyin ben adet düzensizliğiyle gittiğimde pcos var demişti ama okadar çok doktora gitmiştim ki hiçbiri dememişti bana şüpheye düştüm bir doktora daha gittim o da çok ilgisiz evet var ama önemli değil dedi kafamda ki şüphe gitmedi ayrıca bende hipofiz adenomu mevcut bende endokrin doktoruma danışmak için gittim ve sanmıyorum bakalım dedi detaylı test yaptı tekrsr ultrason istedi çıkmadı hiçbir şey gayet temiz dedi sonra tabi hala şüphe en son istanbulda alanında ün yapmış prof doktora gittim o da detaylı baktı yok kim dediyse zihnini bulandırmış dedi kullanma ilaçları at dedi adet düzensizliği için duphaston kullandım ilaç bitiminde de hamile kaldım şuan 6.haftamız. Tavsiyem bir kaç doktora git emin ol.