gamze_gbdk ben doktora 90 kılo olarak gittim bende de vardı polikistik..
duphaston diye hap verdi adet olamadığım için bir ay kullandım o adetimin peşinede hamile kaldım hıcbir tedavi başlamadan kaldım yani siz yinede bence bi adet olamıyorsanız ılaç isteyınde bulunun bu ilaçlar adet düzenleyip yumurta çatlamasına kolaylık oluyormuş doktor demişti