Merhabalar, 29+3 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolüm vardı ve doktorum bebeğin beyindeki sıvısının 8.2 olması gerekirken 9.2 olduğunu söyledi. 10 dan sonrası riskliymiş sanırım. Daha önce detaylı ultrasonda vs herşey normaldi. Bu sorunu yaşayan var mı?