Sergul1425 bence dr sadece coraspin önerir 2 gen sıkıntı sizin benim 4 gen sıkıntı ve oksopar iğne coraspin kullanıyorum 2 kimyasal 1 kürtaj sonucu araştırmıştım sonra 1 kızım oldu şimdi yine gebeyim iğne kullanıyorum corospinle sizede çok geçmiş olsun allah kucağınızı doldursun sağlıklı bi bebişle🙏🏻