Ben hep düşünüyordumki kesin kan pıhtılaşması vardır ondan düşüyor bebek benimde 2 kere düşük oldu 6 haftalıkken ama kan pıhtılaşması çıkmadı…
Bende kan uyuşmazlığı varmış 2.düşükten sonra farkettik direk iğne vurdular acaba sadece bu mu etkiliydi insan o kadar çok kafaya takıyorki elle tutulur bir sebep istiyor her saniyem bunları düşünmekle geçiyor valla Rabbim tez zamanda hepimizin kucağını doldursun😌🤲🏻🤲🏻🤲🏻