Ebruebos sacmalamakizim kahverengi leke oluyor bugün benim hep adete dönüyor leke gelince canım hasta olacam galiba günüm geçerse kan veririm
Sofiaa Ebruebos benim de bir kaybım olmuştu. Dr 3 ay sonra deneyin demişti ben çok isteklydim. 5 ay kalmadı en son vazgeçtim ve dedim artık korunacağım spiral taktırayım dedim ve reglimi bekledim gelmedi ve ertesi gün test yaptım silik çizgi çıktı. Kürtaj sonrası 6.ayda hamile olduğumu öğrendim. O yüzden bazen akışına bırakmak en iyisi.
Ebruebos Sofiaa olmadı galiba canım benim bu ay 5,6 gündür ara ara lekelenme oluyor ilk günler pembeydi 2,3 gündür kahveyr döndü adet olmayı bekliyorum. Test yaptım yok yine.
Sofiaa Ebruebos hayırlısı olsun be. Ne zaman kafandan tamamen atıyorsun o zaman kalıyor. Bizimki gibi