Sofiaa 1 kaybım var pıhtılaşma da var ilk gebeliği 4,5 gün önce öğrenmiştim o yüzden yapmak istedim . Bu ay olmazsa ara vericem 3,4 ay kendime zaman ayırıcam stresli bir işte çalışıyorum ve depremlerden dolayı çok ani hareket ediyorum. Şu dönemi atlatayım da bir ilerde istiyorum yine