gizem-cbn beyzanurytt bende de çok geliyor o akıntıdan idrar da veriyorum enfeksiyon falan çıkmadı hiç niye öyle oluyor anlamıyorun ama
K-Canseven beyzanurytt Bende 40*1’im . Bu sabah koyu sarı sümüksü tabaka halimde geldi. Nişan olduğunu düşünüyorum. Akıntı ile ayırt edilebilecek kadar yoğundu . Doktor videoları da sarı olabileceğini söylüyor nişanın.
beyzanurytt K-Canseven sizin bahsettiğiniz nişan olabilir bence benim bahsettiğim açık sarı sümüksü ayırt edilebilir derecede
Falancahanim beyzanurytt Tariflerin hepsine uyuyor ama değil galiba 3 hafta bitti hala doğmadı 😅rahim ağzı yumuşadığı için de olabilir bilemiyorum
beyzanurytt gizem-cbn akıntı normal tabi ama rengine göre değişiyor yeşilİmsi sarı bildiğim kadarıyla enfeksiyon oluyo
Falancahanim K-Canseven Çok heyecanlı😅 en azından Ocak bebesi olacak kesin sevinebilirsiniz.. bende o nişanı veya suyu görseydim vücudumu dinlemekten yoruldum 😅
beyzanurytt gizem-cbn eğer akıntı sarı ise koku ve kaşıntı var ise enfeksiyondur idrarda cıkar sadece sarı ise gebelikte normal olabilir
K-Canseven Falancahanim heyecanlı gerçekten. Artık insan beklerken yoruluyor. Son haftalara kalmak çok zormuş . 38 başka 40 başka. Merak etmeyin sizde doğum ansızın başlıyor😀 bir bakmışsın şu gelmiş.
Falancahanim K-Canseven Evet 😮💨40 olmadan gelse totem yaptım perşembeye kadar bi anda olsun bitsin güzelce 😅