Sanırım en erken benim başlamış. Ben 10. Haftanın ortasındayım. Sağ tarafım belim ile kalçamın arası çok ağrıyor. Bazen tutulur gibi oluyorum. Yürümeyi bile kısıtlıyor. Şimdiden böyleyse ileri ki haftaları düşünmek istemiyorum. Çünkü daha önce bu tarz bir ağrı çekmemiştim. Çevrem hamilelikle ilgili olabileceğini ve ilerleyen zamanlarda daha çok şiddetleneceğini söylüyor. Sıcak su torbasını bende denemeliyim.