emelldemir 14 haftalığız ve hiç bir iş yapmaya gelemiyorum hemen belim tutuluyor aşırı ağrım var ilerledikçe çoğalacakmış ağrı hep öyle diyorlar korkuyorum 😞
Zepeliz emelldemir malesef ki azalmıyor 😞 ben 14 lü haftalarda sıcak su torbasıyla gezıyordum birazda olsa rahatlatıyor
Yprkk emelldemir magnezyum takviyesi önemli hamilelikte . Şimdiden bu denliyse son aylar daha zor olur . Doktorunuza danışın mutlaka
Nalinnn14 emelldemir benimde öyleydi 13. Haftada başlamıştı doktorum istirahat önermişti magnezyum takviyesi başlamıştı birde idrar yolu enfeksiyonum vardı enfeksiyon da ağrıyı tetikleyebilir demişti antibiyotik kullandım magnezyum da aynı şekilde şimdi 15+3 teyim baya rahatladım
emelldemir Zepeliz ne kadar acı bir durum yattığım yerden kalkamıyorum bazen , eskiden de fıtık vardı sanırım oda tetikliyor bende denemeliyim sıcak su torbası 🙏
Zepeliz emelldemir evet deneyin doktorum bana sıcak tut demişti sadece o zaman hırka ve giysemde etkilemedi bende burdaki birinin yorumu vesilesiyle sıcak su torbası aldım hemen cidden çok faydasını gördüm heryere giderken yanımda götürdüm hatta onsuz duramıyordum ama çok şükür şimdi sadece masaj yeterli oluyo
emelldemir Zepeliz yani bazen bazı doktorlar kesinlikle ayak altından başka yere koymayın derler ya ondan sordum
Zepeliz emelldemir direk ağrıyan sağ üst köşede tuttum hep mutfakta iş yaparken sırtıma bağladım o derece duramıyordum, ama tabi zararı nı bilemiyorum sen nasıl istersen öyle koy tabiki
emelldemir Zepeliz cok kaynar değilmiş bende deneyeyim yarın alıp yoksa durumum kötü daha 14 haftalığız 😊
emelldemir Nalinnn14 yeni yeni bu kadar ağır olmaya başladı ağrılar benimde gittiğimde bende söyleyeceğim inşallah geçer 🙏
Bilinmiyor-1234 Nalinnn14 bende aynı 13 haftalıkken daha önce arttı acayip ağrıyor bakalım magnezyum değerlerinde iyi disklerimde kayma var belki o da tetikliyor olabilir dizinde bel probleminiz varsa
Gul_se77 Sizin ağrılar baya erken başlamış bende 24 haftalık hamileyim 22. Haftadan beri belim çok ağrıyor iki dakka ayakta kalayım sanki belime bıçak sapliyorlar erken başlaması kotu olmus bebek agırlastıkca daha da ağrıcak
emelldemir Gul_se77 aynen benim de dönemiyorum yatakta bazen kuruluyor belim Allah yardımcımız olsun valla zor
hayalim35 emelldemir belimde çok ağrı yok tutulma oluyor belimde ve bacağımda ama bu gün ilk defa kasıklarım bu kadar ağrıdı