Merhabalar arkadaşlar🌸
37+1 deyiz :) akıntım çok oluyor anlam veremedim doktorum normal dedi ama ben korkuyorum. Bir de idrarımı yaparken değil de normal zamanda arada vajinaya batar giriyor gibi oluyor. Bir de idrarımın rengi de köyü sarı gibi sanki. Ne yapsam bilemedim 🙈 son haftalara gelince daha çok pimpiriklendim…
Şimdiden okuduğunuz ve önerilerde bulunduğunuz için teşekkür ederim🌸🙏