Hazalbzkrt icini ferah tut canım.ben de öğrendigimde konuştuğum herkes bana çok moral oldu.fetal DNA yıl tavsiye ederim zaten başka doktora giderseniz o da size bilgi verir.maddi durumunuz el vermezse amniyosentez de yaptırabilirsiniz çok korkmayın 200de bir düşük riski varmış ama uzman kişiler yaptığı için çok sorun olacağını düşünmüyorum.okadar çok yaptıran var ki insan araştırınca anlıyor.icinizi ferah tutun,inşallah siz de ben ve benim gibi güzel haberler alan arkadaşlarla aynı kaderi paylaşmış olursunuz.once üzüldük sonra sevindik sanki yeni hamile kalmış gibi oldum.