Arya92 bana da doktor sınır 1.250 dedı yanı onun üstündeyse rısklı dedı benımde 1.235 çıktı çok düşük bı oran ama söylemek zorundayız dedı sıvı alınacak dedı bende gerek yok dedım hem alsalar kötü çıksa ne olcak aldıracakmıyım hayır onun ıcın Allah’a emanet yavrularımız
Ayrıca ultarosonda da evli ayağı boyu kılosu normalse bısey olmaz benım çünkü normal
Ondan endişe etmıyorum
3lu teste yaptırmıcam sadece detaylı ultarosuna Gırcem