alyamm_33 Düzenime göre 8 hafta olması gerekirken, gittiğimde doktor 5+4 demişti kese için ve içi boştu. Yaklaşık 1 ay sonraya randevu verdi ve bebeğimi ilk 9+2 de görmüştüm, gayet normal yani biraz zaman tanıyın lütfen bazen döllenme geç olabiliyor ve bebekte geç görünüyor.